We zijn op zoek naar een secretaresse voor 20 tot 40 uur per week.

Wat ga je doen?
Als secretaresse bij De Vijf Eiken B.V. ben je de rechterhand van de directeur. Je primaire taken liggen op het vlak van secretariële ondersteuning, plannen en organiseren en administratieve taken.
De volgende werkzaamheden behoren o.a. tot je takenpakket:
• Debiteurenbeheer
• Eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch, schriftelijk en als receptioniste
• Websitebeheer en verzorgen social media o.a. LinkedIn
• Agendabeheer directeur
• Uitlezen diverse mailboxen en postverdeling
• Facilitaire werkzaamheden en representatief houden kantoor
• Plannen en notuleren vergaderingen
• Ondersteuning directeur en medewerkers
• Actueel houden CRM-pakketten

Wie ben jij?
Je bent een enthousiaste en veelzijdige secretaresse die van aanpakken weet. Je werkt nauwkeurig en bent communicatief sterk, sociaalvaardig en je kunt goed zelfstandig werken. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en bent klantgericht. Bij voorkeur ben je woonachtig in omgeving Bladel.

Wie zijn wij?
Wij zijn een administratiekantoor gevestigd in Bladel. Wij bewegen ons sinds 1994 op de markt van de zakelijke dienstverlening. Met een team van 10 personen behartigen wij de boekhoudkundige en fiscale zaken van honderden ondernemingen, (stamrecht) BV’s, éénmanszaken, ZZP’ers en particulieren.

Wat we bieden?
Wij bieden een afwisselende functie voor 20 tot 40 uur per week met een passend salaris, afhankelijk van je opleiding en ervaring. De werkdagen zijn op woensdag en vrijdag, andere uren en dagen zijn in overleg. Thuiswerken is in deze functie niet mogelijk.

Ben jij de secretaresse die we zoeken?
Dan willen we graag met je kennismaken. Stuur je sollicitatie naar info@vijfeiken.nl t.a.v. François Hendrikx (directeur). Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met François Hendrikx, 0497 – 38 55 58.